VUOSI 2016 MUUTA

Tämmösellä porukalla (jokunen puuttuu kuvasta) ammuttiin kinkut vuonna 2016!
Sihteeri-tonttu muistaa PHC:n puolesta ratamestaria kuluneesta vuodesta.

Kinkkukisan tulokset löytyy vuosi 2016 -osiosta.

Kiitos ampujille osallistumisesta ja KK Takalalle kilpailun sponsoroinnista.

PHC:n joukkue voitti SML:n piirimestaruuden 28.8 tuloksella 117. Joukkueessa ampuivat Pasi Savioja, Kari Mäntylä ja Hannu Takala.

2016 SEURAN MESTARUUS RATKOTTU

KOLMEN KÄRKI ON:

1. ALTTI SOIMOLA

2. MARKO KAARTINEN

3. HANNU TAKALA

2016 VIIKKOAMMUNNAT AMMUTTU!

VIIDEN PARHAAN AMMUNNAN YHTEISTULOKSET ON  LASKETTU JA SEURA PALKITSEE JOKAISESTA SARJASTA PARHAAN 100 EURON LAHJAKORTILLA!

VUONNA 2016 PALKITUT OVAT:

A-SARJASSA MARKO KAARTINEN (PHC) YHTEISTULOKSELLA 191

B-SARJASSA HANNU TAKALA (PHC) YHTEISTULOKSELLA 204

C-SARJASSA JORMA KALLIO (EUSA) YHTEISTULOKSELLA 186

KIITOS KAIKILLE VIIKKOAMMUNTOIHIN OSALLISTUNEILLE JA HYVIÄ OSUMIA LOPPUKAUTEEN. VIELÄ ON KESÄÄ JA KISOJA JÄLJELLÄ!!!!!

SEURAN MESTARUUSKISAT SUNNUNTAINA 7.8.2016 KLO 11!

Piia ampumassa sunnuntaina.
Esa finaaliammunnoissa.
Tunnelmia lauantailta. Porilaisista kuvassa Hannu Takala ja Jussi Järvinen (SA) ja kaksi muuta ampujaa; Hokkasen Janne ja Siltasen Juhani (PHA)

Energia trapissa Kokkovuoressa 18.6 PHC:n joukkue Kaartinen, Oinonen ja Takala sijoittuivat toisiksi. Häviten SAn joukkuelle 2 kiekolla.

KANSALLISEN TRAPIN IKÄKAUSI-SM:t OLI HYVINKÄÄLLÄ 11. - 12.6.2016

PHC:sta Oinosen Esa oli hienosti finaalisakissa, sijoittuen kokonaiskilpailussa 6. Myös Takalan Hannu osui mukavasti ollen 10.

Piia Rieppola ensikertalaisena näissä karkeloissa oli lähinnä oppia saamassa.

TUULINEN VIIKONLOPPU JA SE NÄKYI MYÖS TULOSTASOSSA NIIN MIEHILLÄ KUIN NAISILLAKIN.

KANSALLISEN TRAPIN M-SARJAN SM-KISAT OLI 23.-24.7.2016 ORIMATTILASSA.

PHC:sta Oinosen Esa jäi harmillisesti kiekon päähän, että olisi päässyt uusimaan finaalipaikasta. Esa oli loistavassa ampumavireessä, mutta viimeinen kierros tiputti hänet finaalisakista tuloksella 115. Hannu Takala ja Marko Kaartinen eivät päässeet ihan noille sijoituksille. Joukkueena pojat sijoittuivat 10. sijalle, Ilmat suosivat ampujia ja tulostaso kisoissa oli korkea.